ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА УМОВИ ПРОДАЖУ, чинні з 11.12.2021

Приміщення

Наведені нижче Положення та умови продажу регулюють продаж на цьому веб-сайті “https://www.gemimarket.it” (Веб-сайт). Продавець — Gemi Elettronica Srl, юридична адреса: Viale Monza 347 Milano MI 20126 IT , Торгова палата MI - 2114222, номер ПДВ IT01765660764, статутний капітал 80 000,00 € повністю сплачений (Продавець).

Стаття 1. Сфера застосування

1.1 Продаж на Веб-сайті є дистанційною угодою про продаж, яка регулюється Розділом I, Розділом III (Розділ 45 і далі) Законодавчого указу від 6 вересня 2005 р. № 206 (італ. Споживчий кодекс) і Законодавчим декретом від 9 квітня 2003 р. № 70 про електронну комерцію.

1.2 Загальні положення та умови продажу застосовуються до всіх продажів, які Продавець обробляє на Веб-сайті. Умови розраховуються лише з урахуванням робочих днів і за винятком субот, неділь і свят.

1.3 Загальні умови продажу можна змінити та/або змінити в будь-який час. Можливі зміни та/або нові умови будуть дійсними з дати їх публікації на Веб-сайті. З цієї причини перед розміщенням будь-якого замовлення ми люб’язно запрошуємо користувачів регулярно відвідувати веб-сайт, щоб ознайомитися з найновішою версією Загальних умов продажу.

1.4 Застосовні Загальні положення та умови продажу є чинні на дату розміщення замовлення на купівлю.

1.5 Ці Загальні положення та умови продажу не регулюють продаж продуктів та/або надання послуг сторонами, окрім Продавця, доступні на Веб-сайті за допомогою посилань, банерів або гіперпосилань. Перш ніж вступати в комерційні операції з цими сторонами, користувач повинен перевірити їх умови продажу. Продавець не несе відповідальності за надання послуг та/або продаж товарів цими сторонами. Продавець не проводить жодних перевірок та/або моніторингу веб-сайтів, доступних за цими посиланнями. Продавець не несе відповідальності за вміст цих веб-сайтів, а також за будь-які можливі помилки та/або упущення та/або правові порушення на зазначених веб-сайтах.

1.6 Користувач повинен уважно прочитати ці Загальні положення та умови Продаж та вся інша інформація, яку Продавець надає на Веб-сайті, також під час процесу покупки.

1.7 Подання замовлення на купівлю означає згоду з цими Загальними умовами продажу.

Стаття 2. Покупка через Веб-сайт

2.1 Покупка через Веб-сайт дозволена користувачу, який

  • є зареєстрованим користувачем Веб-сайту < /li>
  • діє як споживач, так і як торговець. Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. a) Кодексу споживачів, «споживач» визначається як фізична особа, яка діє з метою, не пов’язаною з будь-якою комерційною, комерційною, професійною чи ремісничою діяльністю, яку вона може здійснювати. Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. в) Кодексу споживачів, «торговець» визначається як фізична особа, яка діє з метою, пов’язаною з його/її підприємницькою, комерційною, професійною або ремісничою діяльністю.

2.2 У у разі замовлень, які є нестандартними щодо кількості та/або частоти покупок, Продавець залишає за собою право вжити всіх необхідних заходів для припинення порушень.

2.3 Продавець залишає за собою право відмовити або скасувати розміщення замовлень:

  • користувачем, з яким Продавець веде суперечку
  • користувачем, який порушив ці Загальні положення та умови продажу
  • користувачем, який надіслав неправдиві, неповні чи іншим чином неточні персональні дані або не надіслав Продавцю необхідні документи

Стаття 3. Реєстрація на веб-сайті

3.1 Для реєстрації на Веб-сайті користувачеві необхідно заповнити реєстраційну форму, ввівши такі дані:

  • ім'я
  • прізвище
  • електронна пошта
  • адреса
  • телефон
  • податковий код.

3.2 Користувач зобов’язується негайно повідомити Продавця, якщо він має підозри або стане усвідомлює будь-яке незаконне використання або розголошення зазначених даних.

3.3 Користувач гарантує, що особисті дані, надані під час процедури реєстрації на Веб-сайті, є повними та правдивими, і зобов’язується відшкодувати збитки та захистити Продавця від будь-яких збитки, збитки та/або зобов’язання, що випливають із та/або будь-яким чином пов’язані з порушенням користувачем положень щодо реєстрації на Веб-сайті чи зберігання реєстраційних даних.

Стаття 4. Інформація, необхідна для Укладення договору

4.1 Відповідно до законодавчого декрету від 9 квітня 2003 р. № 70 про електронну комерцію, цим Продавець повідомляє користувача, що:

  • укласти договору купівлі-продажу на Веб-сайті, користувач повинен заповнити форму замовлення в електронному форматі та надіслати її Продавцю в електронному вигляді, дотримуючись інструкцій, які час від часу з’являтимуться на Веб-сайті;
  • угода вважається укладеною. коли форма замовлення потрапляє на сервер Продавця
  • після надсилання форми замовлення Продавець надсилає користувачеві на надану адресу електронної пошти підтвердження замовлення, яке містить наступне:
    • опис закупівлі
    • відповідна ціна
    • зазначення засобу оплати
    • зазначення вартості доставки
    • зазначення вартості доставки та будь-яких додаткових витрат.

Стаття 5. Наявність продукту

5.1 Наявність продукту постійно контролюється та оновлюється. Тим не менш, оскільки веб-сайт можуть одночасно відвідувати різні користувачі, можливо, що кілька користувачів придбають той самий продукт одночасно. У цих випадках Продукт може виглядати як доступний протягом короткого часу, навіть якщо його фактично немає в наявності або він наразі недоступний, оскільки необхідно поповнити запаси.

5.2 Веб-сайт містить інформацію про наявність кожного Продукт.

5.3 Якщо Продукт виявиться недоступним із зазначених вище причин або в інших випадках неочікуваної недоступності Продукту, без шкоди для будь-яких інших законних прав користувача, особливо тих, які надаються згідно з Книгою IV, Розділом II , розділ XIV Цивільного кодексу Італії, Продавець негайно повідомить користувача. Таким чином, користувач матиме право розірвати угоду відповідно до параграфів 4 і 5 статті 61 Кодексу прав споживачів.

5.4 Альтернативно та без шкоди своїм правам користувач може прийняти:

  • продовження терміну доставки
  • продукт еквівалентної або вищої вартості (у цьому випадку після сплати різниці та після чіткої згоди користувача)
  • ваучер на знижку, який можна витратити на покупки на Сайті. Сума ваучера на знижку, дата закінчення терміну дії та будь-які обмеження час від часу повідомлятимуться Продавцем.

5.5 Якщо подається запит на відшкодування суми, сплаченої за покупку Продуктів яка згодом виявилася недоступною, Продавець повертає кошти протягом максимум 10 днів.

5.6 Якщо користувач скористається правом розірвати угоду згідно з пунктами 4 і 5 статті 61 Кодексу споживачів, договір купівлі-продажу припиняється. Якщо загальну суму до сплати, визначену ціною Продукту, платою за доставку, якщо застосовно, та будь-якими іншими додатковими витратами, пов’язаними із замовленням (Загальна сума до сплати), уже було здійснено, Продавець відшкодує Загальну суму. Сума до сплати згідно зі статтею «Способи оплати покупок, здійснених через веб-сайт».

Ст. 6. Артикул продукту

6.1 Кожний продукт супроводжується аркушем інформації про продукт, що ілюструє його основні характеристики (Таблиця продукту). Зображення та описи на Веб-сайті максимально точно відтворюють характеристики Продуктів. Однак кольори Продуктів можуть відрізнятися від фактичних через налаштування комп’ютерних систем або комп’ютерів, які використовуються для їх перегляду. Крім того, зображення продукту в описі продукту можуть відрізнятися за розміром або по відношенню до аксесуарів. Таким чином, ці зображення слід розуміти як приблизні та передбачають загальноприйняті порогові значення допуску. Для цілей договору купівлі-продажу товарів опис продукту в формі замовлення, переданої користувачем, береться за точку відліку.

Стаття 7. Ціни

7.1 Усі ціни вказано з ПДВ.

7.2 Цим Продавець залишає за собою право змінювати ціну в будь-який час без попереднього повідомлення, маючи на увазі, що ціна, яка стягується з користувача, є тією, що вказана в Веб-сайт під час розміщення замовлення, і жодні коливання (збільшення чи зменшення) не реєструються після передачі вказаного замовлення.

7.3 Вартість доставки, якщо така є, чітко та окремо вказується в замовленні форму, перш ніж користувач продовжить її передачу.

Стаття 8. Замовлення на купівлю

8.1 Продавець доставить Продукти лише після отримання підтвердження успішної оплати Загальної суми За рахунок використання. Право власності на Продукти буде передано вам у момент доставки, що розуміється як момент доставки Продукту перевізнику. Будь-який ризик втрати або пошкодження Продукту(ів), який не можна покласти на Продавця, буде передано користувачеві, щойно останній або третя сторона, призначена користувачем, крім кур’єра, фактично отримає у володіння Продукт(и) .

Вибрану Вами послугу буде надано лише після оплати Загальної суми до сплати. Продавець залишає за собою право не надавати послугу, якщо після подання вашого замовлення на купівлю буде встановлено, що ви не повністю або частково сплатили Загальну суму до сплати.

8.2 Договір купівлі-продажу припиняється у разі несплати Загальної суми до сплати. Якщо інше не узгоджено з вами в письмовій формі, замовлення буде відповідно скасовано.

8.3 Щоб надіслати замовлення на купівлю, необхідно прочитати та схвалити ці Загальні положення та умови продажу, натиснувши відповідне поле на сторінки процесу покупки. Неприйняття цих Загальних положень та умов продажу призведе до неможливості здійснення покупок на цьому Веб-сайті.

Стаття 9. Способи оплати покупок, здійснених через Веб-сайт

9.1 Оплата на Веб-сайт можна зробити за допомогою:

  • платіжних карток
  • PayPal
  • готівкового платежу
  • банківського переказу.

9.2 Продавець приймає такі кредитні картки:

  • VISA
  • MasterCard (Cirrus Maestro)
  • PostePay
  • American Express

Оплата буде стягнена лише після (i) перевірки даних вашої платіжної картки, яка використовується для оплати, і (ii) емітента платіжної картки, використаної ви видали авторизацію дебету.

Відповідно до Директиви 2015/2366/ (ЄС) про платіжні послуги на внутрішньому ринку (PSD2), користувач отримує інформацію про те, що йому/їй може знадобитися завершити покупку процес, відповідаючи критеріям автентифікації, які вимагаються платіжною установою, відповідальною за обробку трансакції онлайн-платежів. Критерії автентифікації стосуються ідентичності користувача (щоб відповідати цьому критерію, користувач повинен бути зареєстрований на веб-сайті під час транзакції покупки) і контекстного знання коду автентифікації, переданого платіжною установою (Стійка автентифікація клієнта). Невиконання цієї процедури може призвести до неможливості завершити покупку на веб-сайті.

Конфіденційні дані платіжної картки (номер картки, власник, термін дії, код безпеки) зашифровані та передаються безпосередньо до відповідну платіжну установу без проходження через сервери, які використовує Продавець. Тому Продавець ніколи не має доступу та не зберігає дані вашої платіжної картки, яка використовується для оплати Продуктів.

Стягнення загальної суми до сплати буде здійснено лише під час передачі замовлення .

9.3 Що стосується платежів PayPal, користувач буде перенаправлено на веб-сайт www.paypal.com, де він здійснить платіж на основі встановленої процедури, регламентованої PayPal, і умов угода, погоджена між користувачем і PayPal. Дані, розміщені на веб-сайті PayPal, оброблятимуться безпосередньо PayPal і не надсилатимуться Продавцю та не передаватимуться йому. Таким чином, Продавець не може знати або будь-яким чином запам’ятати дані кредитної картки, пов’язані з обліковим записом PayPal користувача, або деталі будь-якої іншої форми оплати, пов’язаної з цим обліковим записом.

Якщо платіж зроблено через PayPal, загальна сума до сплати буде стягнута PayPal з облікового запису користувача одночасно з укладенням онлайн-угоди. У разі розірвання угоди або в будь-якому іншому випадку відшкодування з будь-якої причини сума відшкодування, яка належить користувачеві, буде зарахована на рахунок PayPal користувача. Термін зарахування суми на платіжний інструмент, прив'язаний до цього рахунку, залежить виключно від PayPal і банківської системи. Після оформлення кредитного замовлення на користь зазначеного рахунку Продавець не несе відповідальності за будь-які затримки або пропуски в кредитуванні відшкодування Користувачеві. Будь-який тип відшкодування, який буде здійснено згідно з цими Загальними положеннями та умовами продажу, буде здійснено на обліковий запис PayPal користувача.

9.4 Якщо ви виберете накладений платіж як засіб оплати, Продавець повідомляє вас що за відправлення стягуватиметься додаткова плата в розмірі 5,90 євро або інша сума, зазначена на веб-сайті. Якщо ви обираєте оплату готівкою при доставці, під час доставки Продуктів ви повинні мати готівку в розмірі, зазначеному в замовленні на покупку (оскільки кур’єр не має права приймати чеки або видавати гроші на зміну): в іншому випадку , договір купівлі-продажу вважатиметься розірваним за правом відповідно до та для цілей статті 1456 Цивільного кодексу Італії. Ви будете повідомлені про розірвання договору та, як наслідок, скасування замовлення. Будь-яке відшкодування відповідно до цих Загальних умов продажу буде здійснено банківським переказом за наданими вами банківськими реквізитами.

9.5 Якщо ви виберете оплату банківським переказом, після отримання замовлення Продавець повідомить користувача електронною поштою про банківські реквізити та кінцевий термін здійснення переказу. Електронний лист може містити прохання надіслати електронною поштою квитанцію про здійснений переказ або підтвердження цього.

У разі оплати за допомогою банківського переказу термін доставки Продукту(ів) починається з дати отримання банківського переказу з боку Продавця або з дати, коли підтверджено, що банківський переказ було замовлено на користь Продавця, залежно від того, що настане раніше.

Якщо інше не домовлено, Послуги буде надано лише після отримання банківським переказом загальної суми до сплати.

Користувач має вказати:

  • номер замовлення на купівлю
  • дата замовлення.

Після розміщення замовлення ви повинні оплатити протягом 7 робочих днів. Невиконання призведе до автоматичного розірвання угоди протягом наступних 3 робочих днів.

Ст. 10. Доставка Продукту

10.1 Немає обмежень щодо доставки, за винятком випадків, зазначених на Веб-сайті та/або в Описі продукту.

10.2 Витрати на доставку Продуктів, яка може відрізнятися залежно від процедури доставки, обраної користувачем, і будь-які інші можливі витрати несе користувач, за винятком випадків, коли інше зазначено в Описі продукту або в інших частинах, де це повідомляється.

10.3 Продукти буде доставлено протягом 3 днів після отримання замовлення та, у будь-якому випадку, протягом тридцяти днів, починаючи з дня укладення угоди.

10.4 Вас просять підтвердити умови доставки Продукту. Без шкоди для того факту, що ризик втрати або пошкодження Продукту з причин, не пов’язаних з Продавцем, передається, коли ви або призначена вами третя сторона, відмінна від перевізника, фізично заволодієте Продуктом, Продавець пропонує вам перевірити кількість отриманих Продуктів і чи є упаковка цілою, непошкодженою, не вологою чи іншим чином зміненою, навіть у закриваючих матеріалах; також Продавець пропонує вам вказати в транспортному документі перевізника будь-які відхилення, приймаючи в цьому випадку посилку із застереженням. У випадку, якщо на упаковці є явні ознаки підробки або зміни, бажано негайно повідомити про це Продавця. У будь-якому випадку застосовуються право на відмову (якщо таке є для Продукту) і юридична гарантія відповідності.

Стаття 11. Право на відмову

11.1 Користувач, який діє як споживач - має право відмовитися від договору купівлі-продажу Товару без зазначення причини та без понесень додаткових витрат, крім зазначених у цій статті, протягом чотирнадцяти календарних днів (Право на відмову). Період відкликання (Період відкликання) закінчується через 14 днів:

a у разі замовлення одного Продукту, з дня, коли користувач або третя сторона, окрім перевізника та призначена користувачем, переходить у матеріальне володіння продукту;

b. у разі багаторазового замовлення з окремими доставками, з дня, коли користувач або третя сторона, крім перевізника та призначена користувачем, переходить у фактичне володіння продуктом, доставленим останнім; або

c. у разі замовлення, пов’язаного з доставкою Товару різних партій або кількох штук, з дня, коли ви або третя особа, відмінна від перевізника та обрана вами, отримуєте фізичне володіння останньою партією або останнім шматком .

11.2 Щоб скористатися правом на відмову, користувач повинен повідомити Продавця про своє рішення відмовитися до закінчення Періоду відмови.

11.3 Ви скористалися своїм Право на відмову протягом Періоду виведення, якщо відповідне повідомлення надіслано вами до закінчення Періоду виведення. Це повідомлення має бути передано такими способами:

Електронна адреса: [email protected]

< p>Споживач повинен отримати довгострокові засоби зберігання для зв’язку, пов’язаного з використанням Права на відмову, оскільки тягар доведення щодо здійснення цього права до закінчення Періоду відмови лежить на користувачеві.

11.4 У разі використання права на відмову, після того, як це право використано, користувач повинен організувати повернення Продуктів Продавцю без невиправданої затримки та в будь-якому випадку до 14 календарних днів із дати, коли Користувач повідомив Продавця про своє рішення відмовитися від договору. Термін вважається дотриманим, якщо користувач передає Продукт(и) до закінчення згаданого раніше 14-денного періоду кур’єру, зазначеному Продавцем, або, за відповідних обставин, кур’єру на вибір (Термін повернення). Продукт, належним чином захищений, упакований і в оригінальній упаковці (якщо можливо), необхідно повернути за такою адресою (оригінальна упаковка завжди потрібна, якщо на ній надруковані серійні номери продуктів):

Gemi Elettronica

Contrada Piano Mulino, Lotto A1 85034, Francavilla sul Sinni (PZ)

11.5 Вартість повернення продукту (включно з митними зборами) оплачується користувачем і повернення відбувається під його відповідальність.

11.6 Якщо користувач відмовляється від угоди, Продавець повертає Загальну суму, сплачену користувачем за Продукт, включаючи витрати на доставку, без зайвої затримки та не пізніше 14 календарного дня. днів з дати, коли Продавець був поінформований про рішення Користувача відмовитися від договору. Відшкодування буде здійснено за допомогою того самого методу оплати, який використовувався для початкової транзакції. У випадку, якщо користувач повернув Продукти за допомогою перевізника за власним вибором і за свій рахунок, Продавець може призупинити відшкодування до отримання Продуктів або доки ви не підтвердите, що ви відправили Продукти назад, залежно від того, що станеться раніше.

11.7 Користувач несе відповідальність лише за зменшення вартості товару внаслідок іншого використання Продукту, аніж необхідного для встановлення характеристик і функціонування Продукту. У будь-якому випадку Продукт необхідно зберігати, обробляти та перевіряти із звичайною ретельністю та повертати неушкодженим, повним у всіх його частинах, повністю функціональним, повинен також включати всі аксесуари та ілюстративні листівки, етикетки та печатку, якщо вона є, прикріплена до продукту, неушкодженим і не пошкодженим, ідеально придатним для використання, для якого він призначений, і без ознак зносу чи забруднення. Вилучення застосовується до Продукту в повному обсязі. У цьому сенсі його не можна застосувати лише до деяких частин і/або аксесуарів (які не представляють і не є автономними продуктами) Продукту.

11.8 Якщо Продукт зазнав втрати вартості внаслідок поводження з товаром, яке не є необхідним для встановлення характеру, характеристик і функціонування Продукту, Продавець залишає за собою право вирахувати із суми відшкодування суму, що дорівнює цій втраті вартості. Компанія повідомить вас протягом моменту отримання Продукту про обставини та відповідну зменшену суму відшкодування. Якщо відшкодування вже було сплачено, Компанія повідомить банківські реквізити для сплати суми, яку користувач повинен сплатити через зменшення вартості Продукту.

11.9 Якщо відкликання відбулося не було здійснено відповідно до положень чинного законодавства, це не призведе до розірвання контракту і, як наслідок, не створить жодного права на відшкодування. Продавець повідомить користувача про те, що він відхилить запит на відкликання після отримання Продукту. Якщо Продукт уже повернувся до Продавця, він залишиться у Продавця для утилізації користувача для отримання, яке має бути здійснено за плату та під відповідальність користувача.

11.10 У У разі часткової відмови від Кілька Замовлень, сума витрат на доставку, яка має бути відшкодована на користь користувача, буде кількісно визначена пропорційно до вартості Продукту, що підлягає відкликанню. Наприклад, користувач розмістив замовлення на суму 200,00 євро, яке включає два продукти, перший вартістю 50,00 євро, а другий вартістю 150,00 євро, і повертає продукт вартістю 150,00 євро, користувачеві буде відшкодовано суму, рівну до 75% понесених витрат на доставку. У будь-якому випадку сума витрат на доставку, що підлягає поверненню, ніколи не перевищуватиме фактично сплачену користувачем суму.

Стаття 12. Юридична гарантія відповідності

Усі продукти, що продаються на веб-сайті. на них поширюється юридична гарантія відповідності, передбачена статтями 128-135 Законодавчого указу № 128-135 Кодексу споживачів (Юридична гарантія).

До кого це стосується

Юридична Гарантія поширюється на споживачів. Таким чином, він застосовується виключно до користувачів, які здійснили покупку на веб-сайті з метою, відмінною від підприємницької, комерційної, ремісничої чи професійної діяльності.

Якщо це стосується

Продавець несе відповідальність перед по відношенню до споживача щодо будь-якої невідповідності, яка існує на момент поставки продукту та стає помітною протягом двох років після поставки. Продавець має бути проінформований про невідповідність під страхом втрати гарантії протягом двох місяців із дати її виявлення.

Якщо не буде доведено протилежне, невідповідність буде виявлена ​​протягом шести місяців з дати поставки продукту вважаються такими, що існують з моменту останнього, якщо припущення не є несумісним з характером продукту або з характером невідповідності. Починаючи з сьомого місяця після доставки продукту, тягар доведення того, що невідповідність існувала на момент доставки продукту, лежить на споживачеві.

Щоб прийняти користуючись юридичною гарантією, ви повинні надати підтвердження дати покупки та доставки товару. Тому для підтвердження покупки рекомендується зберігати рахунок-фактуру, надісланий Продавцем, а також транспортний документ або будь-який інший документ, що засвідчує дату покупки (наприклад, виписку з кредитної картки або виписку з банківського рахунку). ) і дату поставки.

У разі розірвання договору Продавець поверне споживачеві загальну сплачену суму, що складається з ціни придбання Продукту, вартості доставки та будь-яких інших додаткових витрат. У разі зниження ціни Продавець повертає суму знижки, попередньо узгоджену зі споживачем. Сума відшкодування або зменшення буде зарахована на засіб або платіжний засіб, використаний споживачем для покупки.

Продавець не несе відповідальності у разі пошкодження будь-якого роду внаслідок неналежного використання використання Продукту або у разі пошкодження внаслідок непередбачуваних обставин або форс-мажорних обставин.

Якщо ви зробили покупку як «професіонал» відповідно до положень Споживчого кодексу, попередні параграфи цього статті не застосовуються. Правова гарантія, передбачена ст. 1490 Цивільного кодексу Італії.

Стаття 13. Стандартна гарантія виробника

13.1 Продукти, що продаються на веб-сайті, залежно від їх характеру можуть підпадати під дію стандартної гарантії, виданої виробника (Звичайна гарантія). Користувач може заявити своє право на гарантію лише у виробника. Тривалість, обсяг (включно з географічним масштабом), умови та процедури, типи пошкоджень/дефектів, що покриваються, і обмеження Стандартної гарантії встановлюються кожним виробником і вказуються в так званому гарантійному сертифікаті, що міститься в упаковці продукту. Стандартна гарантія є вибірковою за своєю природою і не доповнює, не замінює, не обмежує, не завдає шкоди й не скасовує Юридичної гарантії.

Стаття 14. Застосовне законодавство та юрисдикція; позасудове врегулювання суперечок - альтернативне вирішення суперечок/вирішення суперечок в Інтернеті

14.1 Угоди купівлі-продажу, укладені між вами та Продавцем, регулюються законодавством Італії. До користувачів, які постійно проживають в Італії, будуть застосовані, можливо, більш сприятливі та обов’язкові положення, передбачені законодавством країни, в якій вони постійно проживають, і, зокрема, щодо терміну реалізації права на відмову, до терміну щоб повернути Продукти, якщо Користувач бажає скористатися цим правом, до методів і формальностей передачі цього права та гарантії відповідності законодавству.

14.2 Якщо ви «споживач» , для будь-якого спору щодо застосування, виконання та тлумачення цих Загальних положень та умов продажу суд за вашим місцем проживання або місцем проживання. Якщо ви є «продавцем» для будь-якого спору, пов’язаного із застосуванням, оформленням і тлумаченням цього документа, суд, де є зареєстрований офіс Продавця відповідно до положень статті 1 вище, має виключну юрисдикцію.

< p>14.3 Відповідно до статті 141-sexies, кома 3 Законодавчого декрету від 6 вересня 2005 р. N. 206 (Кодекс споживачів), Продавець інформує користувача як кінцевого споживача, якого стаття 3, кома 1, літ. а) Кодексу споживачів, що у випадку, якщо він подав скаргу безпосередньо Продавцю, в результаті якої не вдалося вирішити виниклий спір, Продавець надасть інформацію щодо організації Альтернативи. Вирішення спорів для позасудового вирішення спорів, пов’язаних із зобов’язаннями, що випливають із договору, укладеного відповідно до цих Загальних умов продажу (організації ADR, як зазначено в статті 141-bis та наступних Кодексу споживачів), також вказуючи, чи це хоче чи ні використовувати ці організації для вирішення спору.

14.4 Крім того, Продавець інформує вас як споживача, якого в статті 3, кома 1, літ. а) Споживчого кодексу про створення європейської платформи для онлайн-вирішення споживчих спорів (ODR Platform). Споживач може переглядати платформу ODR за таким посиланням: http://ec.europa.eu /consumers/odr/; за допомогою платформи ODR споживач може переглянути список організацій ADR, знайти посилання, що переспрямовує на кожен веб-сайт, і розпочати онлайн-процедуру для вирішення спорів, у яких він бере участь.

14.5 Як би там не було. є результатом процедури позасудового врегулювання спорів, пов’язаних із відносинами споживання, шляхом звернення до процедур, викладених у частині V, розділі II-bis Кодексу споживачів, у будь-якому випадку споживач завжди має право звернутися до суду позов до компетентного суду.

14.6 Для будь-яких суперечок, пов’язаних із застосуванням, виконанням і тлумаченням цих Загальних положень та умов продажу, користувач, який проживає в країні-члені Європейського Союзу, крім Італії, може також отримати доступ до європейської процедури для дрібних позовів, встановленої Регламентом Ради (CE) N. 861/2007 від 11 липня 2007 року, за умови, що вартість спору не перевищує 2000,00 євро, за винятком відсотків, прав і витрат. З текстом регламенту можна ознайомитися на сайті www.eur-lex.europa.eu.

Стаття 15. Обслуговування клієнтів і скарги

Ви можете запитувати інформацію, надсилати повідомлення, просити допомоги чи подавати скарги зв’язавшись зі службою обслуговування клієнтів Продавця наступним чином:

  • електронною поштою, написавши на адресу: [email protected]
  • телефоном, зателефонувавши за номером: +39 02 87165556.

Продавець розглядатиме скарги, надаючи відповідь протягом 3 днів після отримання.